پیک طلایی - تبلیغات اینترنتی مشاغل کشور

پیک طلایی برترین مرجع تبلیغات اینترنتی مشاغل کشور

پیک طلایی - تبلیغات اینترنتی مشاغل کشور

پیک طلایی برترین مرجع تبلیغات اینترنتی مشاغل کشور

پیک طلایی - تبلیغات اینترنتی مشاغل کشور

پیک طلایی به عنوان برترین مرجع تبلیغات اینترنتی مشاغل کشور کاملترین شیوه تبلیغات اینترنتی ( آگهی های تبلیغات اینترنتی - بنرهای تبلیغاتی ) را به کاربران خود ارائه می نماید

پیک طلایی با هدف تبلیغات پا به عرصه وب گذاشت تا اشخاص حقیقی و حقوقی بتوانند با ثبت نام در سایت به ارائه خدمات خود بپردازند و هر کاربر به فراخور سطح و یا نوع تعرفه انتخابی میتوانند از یک آگهی ساده تا یک صفحه اختصاصی به همراه امکانات از قبیل پیام کوتاه تبلیغاتی، عکس، فیلم و غیره را داشته باشند.

آگهی تبلیغاتی هدفمند و مخصوص مشاغل این وب سایت مشتمل بر شش مدل می باشد که شامل: آگهی ویژه - آگهی طلایی - آگهی نقره ای - آگهی برنزی - آگهی متنی لینک دار - آگهی متنی رایگان است.

پیک طلایی دارای خدمات ویژه نیز می باشد که از آن جمله می توان به تنوع و تعدد بنرهای تبلیغاتی این وب سایت در اندازه های مختلف در تمامی صفحات وب سایت اشاره نمود که متناسب و فراخور حال کاربران به صورت ویژه و تخصصی تعبیه و جانمایی گردیده و هر یک از گروه های شغلی میتوانند از خدمات ویژه این نوع تبلیغات بهره مند گردنند که با توجه به تمایل ،‌ هریک از کاربران می توانند در صفحات مربوط به مشاغل مورد نظر خود جهت ارائه خدمات اقدام به تبلیغ در بنرهای تبلیغاتی آن صفحات نمایند که بدینوسیله باعث افزایش مشاهده تبلیغات خود در گروه های هدف قرار خواهند گرفت

دارا بودن سه باکس فیلم که علاوه بر امکانات بنری  ، شما میتوانید از امکان نمایش ومعرفی شغل خود بصورت کلیپ از این بخش نیز استفاده نمایید . که هزینه آنرا نیز میتوانید با ما به طور توافقی پرداخت نمایید

پیک طلایی به عنوان برترین و کاملترین مرجع تبلیغات اینترنتی مشاغل کشور مزیتهایی نسبت به دیگر سایتهای مشابه دارد که از آنها میتوان به :

- عدم وجود وب سایت مشابه با مشخصات و امکانات در وب سایت های ایرانی.
- نمایش ویژه آگهی های ثبت شده به صورت متمایز و به دور از نمایش آگهی های ثبت شده دیگر.
- ارائه خدمات جدید به کاربران سایت ازقبیل ارسال SMS تبلیغاتی خود به دیگر کاربران سایت، ارسال ایمیل    تبلیغاتی به صورت گروهی و تخصصی توسط وب سایت، شرکت در نمایشگاه های تخصصی هر گروه، معرفی کاربران وب سایت به جوامع و کاربران اینترنتی.
- ارائه انواع خدمات به کاربران سایت در خصوص تنوع درج آگهی و استفاده از بنرهای تبلیغاتی وب سایت.
- تلاش در خصوص تعامل با گروه های مختلف صنفی کشور جهت هرچه نمایان تر شدن و پیدا کردن جایگاه ای به عنوان برترین وب سایت تخصصی تبلیغاتی اینترنتی مشاغل کشور ، اشاره نمود.
- به کارگیری روش ها و الگوریتم های جدید  موتورهای جستجو ( گوگل - Google ، یاهو - Yahoo ، بینگ - Bing  و ... ) برای نمایش هرچه بهتر آگهی های ثبت شده در رتبه های بالای موتورهای جستجوگر اینترنتی.

از همه مهمتر اینکه گروه تبلیغاتی پیک طلایی متشکل از چندین نفر کارشناس تبلیغاتی در طول ساعت کاری از ساعت 9 الی 5 بعدازظهر در خدمت شما هستند و شما میتوانید  قبل از سفارش آگهی تبلیغاتی اینترنتی خود با کارشناسان ما مشورت نمایید و بدین ترتیتب بهترین و موثرترین راهکارهای ثبت یک آگهی اینترنتی را دریافت نمایید و بیشترین باز خورد از آگهی خود را داشته باشید . علاوه بر این پس از ثبت و درج ـگهی از سوی شما ،مجددا کارشناسان ما آگهی شما را بطور دقیق  با کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با آگهی بررسی نموده و در صورت لزوم آگهی شما را ویرایش نموده تا در حداقل زمان ممکن در جستجو های بالای گوگل قرار گیرد

پیک طلایی قصد دارد با ارائه خدمات متمایز و کارآمد، در آینده ای نزدیک به عنوان برترین و کاملترین مرجع تبلیغات اینترنتی مشاغل کشور، در تمامی بخش های مختلف صنعت و خدمات گام جدیدی در این عرصه برداشته و موجب شکوفایی کسب و کار در ایران گردد.